BO DÍA A TODAS E A TODOS!
AÍ VAN AS PROPOSTAS PARA ESTE XOVES!
*HORA DE LER: 5 MINUTIÑOS DE "LECTURA" AUTÓNOMA E SILENCIOSA.
AÍ VAN AS PROPOSTAS PARA ESTE XOVES!
*HORA DE LER: 5 MINUTIÑOS DE "LECTURA" AUTÓNOMA E SILENCIOSA.
* RUTINAS:
- O DÍA SEMANA: CANTAMOS E BUSCAMOS A TARXETA CO NOME DO DÍA DE HOXE, FIXÁNDONO NA SÚA LETRA INICIAL. BUSCAMOS TAMÉN QUE DÍA FOI ONTE E CAL SERÁ MAÑÁN.
TAMÉN PODEDES REPASALOS COA CANCIÓN DE MAMÁ CABRA DESTE ENLACE
- O TEMPO: ASOMÁMONOS Á VENTÁ OU Á PORTA PARA VER QUE DÍA VAI HOXE. ESCOLLEMOS A AXEITADA.
- O NÚMERO DO DÍA: CONTAMOS NO CALEDARIO E COLOREAMOS A CELDA CORRESPONDENTE AO DÍA DE HOXE: XOVES 11
* ASAMBLEA: OXE FALAREMOS DE COCIÑA!
*VOCABULARIO: COÑECES O NOME DESTES ELEMENTOS HABITUAIS DA COCIÑA?
- QUEN É HABITUALMENTE @ COCIÑEIR@ DA CASA??
- PODEDES VÓS ATREVERVOS A COCIÑAR ALGO RICO??
- CAL É O VOSO XANTAR FAVORITO?
- CAL É O ALIMENTO OU INGREDIENTE QUE NOS VOS GUSTA NADIÑA??
- E CAL É ESE TAN DELICIOSO QUE PODERÍAS COMER TODOS OS DÍAS??
*VOCABULARIO: COÑECES O NOME DESTES ELEMENTOS HABITUAIS DA COCIÑA?
*RECEITA: DEIXOESTA RECEITA DE TORTILLA FRANCESA QUE PODEDES AXUDAR A PREPARAR. O ADULTO SERÁ O QUE TRABALLE COA TIXOLA, XA QUE PODEDES QUEIMARVOS, PERO PODEDES ABRIR E BATER OS OVOS, CORTAR OS ESPÁRRAGOS (OU OUTRO INGREDIENTE QUE PODEDES POÑER NO SEU LUGAR SI O PREFERIDES: PATACAS,PEMENTO, LEITUGA...) E CONFECIONAR O EMPLATADO FINAL.
E LOGO, POR SUPOSTO, PAPALO TODIÑO!! BOM APETITE!
*MOTRICIDADE FINA: COAS CASCAS DOS OVOS QUEEMPREGASTES PODEDES FACER "AREA DE OVOS"! PARA ISO METEREDES AS CASCAS NUN MORTEIRO E IREDES MACHUCANDO ATA ROMPER EN PEQUENÍSIMOS ANACOS AS CASCAS E CONVERTELAS EN PÓ.
*MATEMÁTICAS: E FALANDO DE OVOS...CONTINÚA A SERIE : GALIÑA - PITIÑO
Serie animales granja
UN DÍA MENOS!!! ATA MAÑÁ!
No hay comentarios:
Publicar un comentario