Páginas

jueves, 27 de enero de 2022

QUEDA NA CASA

   BO DÍA CHIC@S!

 DEIXO AS PROPOSTAS PARA ESTE XOVES!

*  HORA DE LER: ESCOLLEDE UNHA LECTURA, A QUE VOS GUSTE. PODE SER UN XORNAL, REVISTA, CONTO...E ADICÁDELLE 5 MINUTIÑOS A "LER" DE XEITO AUTÓNOMO


* RUTINAS:
  • O DÍA SEMANA:  REPASAMOS A CANCIÓN E ESCOLLEMOS O CARTEL CO NOME DE HOXE,  DE ONTE E DE MAÑÁN, FIXÁNDONOS  NA LETRA INICIAL DE CADA 
RECORDADE QUE PODEDES EMPREGAR TAMÉN ESTA CANCIÓN DE MAMÁ CABRA
  • O TEMPO: OBSERVAR O DÍA POLA VENTÁ E SELECIONAR O DEBUXO CORRESPONDENTE   
                                                         

CONTADE DENDE O PRINCIPIO ATA CHEGAR AO DÍA DE HOXE, O NÚMERO 27


*   ASAMBLEA: HOXE FALAMOS SOBRE COMO SE COMUNICABAN NO ANTIGO EXIPTO E, RECORDANDO O QUE VIMOS NOS VÍDEOS E MAIS O QUE ATOPAMOS INVESTIGANDO NOS LIBROS, CHEGAMOS Á CONCLUSIÓN QUE O FACÍAN CON DEBUXOS!  CADA DEBUXO ERA ALGO SEMELLANTE A UNHA LETRA DAS QUE NÓS EMPREGAMOS AGORA PARA ESCRIBIR, QUE COMBINADOS ENTRE SÍ COMPUÑAN FRASES.
ESTE TIPO DE ESCRITURA SE CHAMAN "XEROGLÍFICOS", UNHA PALABRA COMPLICADA E CON MOITAS LETRAS.

*LECTOESCRITURA: PRIMEIRO PROBAREMOS A COMBINAR GOMETS OU ANAQUIÑOS DE PAPEL COAS LETRAS QUE COMPOÑEN A PALABRA "XEROGLÍFICO".

LOGO PROBAMOS A DESCIFRAR UN!  INTÉNTAO!!!



AGORA PROBA A ESCRIBIR O TEU NOME COS SÍMBOLOS EXIPCIOS, A VER QUE CHULO CHE QUEDA!

* INGLÉS: RECÓRDOVOS QUE O TEACHER TEN NO SEU BLOG OS RECURSOS QUE EMPREGA NA CLASE. PREME AQUÍ E ACCEDE AO CONTIDO


*P.E.L.O: PROGRAMA DE ESTIMULACIÓN DA LINGUAXE ORAL. A MESTRA PAULA DEÍXANOS ESTE ARQUIVO PARA QUE, EN CADA DIAPOSITIVA, RAZOEDES CAL É O OBXECTO QUE SOBRA E POR QUÉ CREDES QUE É ASÍ

PREME AQUÍ E ACCEDE AO DOCUMENTO



ATA MAÑÁ!!           UN  DÍA  MENOS!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario