AQUÍ VAN AS PROPOSTAS PARA HOXE
*HORA DE LER: ADICADE 5 MINUTOS PARA LER O QUE ESCOLLADES: CONTOS, XORNAL, REVISTA...
*O DÍA DA SEMANA: RECORDAMOS OS NOMES DE TODOS OS DÍAS POR ORDE, SELECIONAMOS O DE HOXE RECOÑECENDO A SÚA INICIAL. BUSCAMOS TAMÉN O DÍA DE ONTE E O DE MAÑÁN.
DEIXO ESTA CANCIÓN POR SI QUEREDES USALA
*O TEMPO: OBSERVAMOS E DECIDIMOS A TARXETA AXEITADA.
Apego.gal |
*CALENDARIO:CONTAMOS DENDE O PRINCIPIO ATA O DÍA DE HOXE 7 E COLOREAMOS A CELDA AO GUSTO
* ASAMBLEA: SEGUINDO NA LIÑA DETES DÍAS,SEGUIMOS FALANDO SOBRE OS PÉS. AGORA XA SABEMOS MELLOR CÓMO SON, QUE PARTES TEN, COMO COIDALOS E A SÚA IMPORTANCIA PERO...SABEMOS COMO PROTEXELOS??
O CALZADO É A PRENDA DE VESTIR QUE EMPREGAMOS PARA PROTEXER OS PÉS AO CAMIÑAR PERO, CANTOS TIPOS DE CALZADO DIFERENTE COÑECES?? PODES AXUDARTE A FACER MEMORIA VISITANDO O MOBLE OU LUGAR NO QUE GARDADES O CALZADO NA CASA E REPASAR OS NOMES ATENDENDO ÁS CARACTERÍSTICAS E FORMAS DE CADA.
* VOCABULARIO: FÍXATE MOI BEN NESTAS IMAXES E DALLE A CADA UNHA O SEU NOME CORRESPONDENTE. TAMÉN PODES PEDIRLLE A UN ADULTO QUE CHE LEA O LISTADO DE NOMES E ASÍ IRÁS BUSCANDO A IMAXE QUE LLE CORRESPONDE
* SI QUEREDES PODEDES COMPLETAR A ACTIVIDADE DEBUXANDO O VOSO CALZADO FAVORITO E ESCRIBINDO AS LETRAS DO SEU NOME.
* LECTOESCRITURA: ESCRIBIDE UN LISTADO COS NOMES OU PARENTESCO DE TOD@S @S QUE VIVIDES NA CASA. RECORDA QUE OS LISTADOS SE ESCRIBEN EN COLUMNA,UN DEBAIXO DO OUTRO.
* MATEMÁTICAS: COMO XA FALAMOS ALGUNHA VEZ NO COLE, O CALZADO LEVA UN NÚMERO SEGUNDO A MEDIDA DO NOSO PÉ. SABES CAL É O TEU NÚMERO??'
E O DA TÚA MAMÁ??? E O DE OUTRA PERSOA COA QUE VIVES??? POIS VEÑA, A INVESTIGAR!! BUSCA POLA CASA UN CALZADO DE CADA UN DOS QUE VIVIDES E LOCALIZA O NÚMERO. CANDO O TEÑAS PODES COMPLETAR A LISTA QUE ESCRIBICHE ANTES POÑENDO O NÚMERO AO LADO DE CADA NOME.
ALGO COMA ISTO
* ASAMBLEA: SEGUINDO NA LIÑA DETES DÍAS,SEGUIMOS FALANDO SOBRE OS PÉS. AGORA XA SABEMOS MELLOR CÓMO SON, QUE PARTES TEN, COMO COIDALOS E A SÚA IMPORTANCIA PERO...SABEMOS COMO PROTEXELOS??
O CALZADO É A PRENDA DE VESTIR QUE EMPREGAMOS PARA PROTEXER OS PÉS AO CAMIÑAR PERO, CANTOS TIPOS DE CALZADO DIFERENTE COÑECES?? PODES AXUDARTE A FACER MEMORIA VISITANDO O MOBLE OU LUGAR NO QUE GARDADES O CALZADO NA CASA E REPASAR OS NOMES ATENDENDO ÁS CARACTERÍSTICAS E FORMAS DE CADA.
* VOCABULARIO: FÍXATE MOI BEN NESTAS IMAXES E DALLE A CADA UNHA O SEU NOME CORRESPONDENTE. TAMÉN PODES PEDIRLLE A UN ADULTO QUE CHE LEA O LISTADO DE NOMES E ASÍ IRÁS BUSCANDO A IMAXE QUE LLE CORRESPONDE
- BOTAS
- ZAPATOS
- BOTÍNS
- TENIS OU ZAPATILLAS DE DEPORTE
- SANDALIAS
- ZAPATILLAS DA CASA
- SANDALIAS
- BOTAS DE AUGA / BOTAS DE GOMA OU KATIUSKAS
* SI QUEREDES PODEDES COMPLETAR A ACTIVIDADE DEBUXANDO O VOSO CALZADO FAVORITO E ESCRIBINDO AS LETRAS DO SEU NOME.
* LECTOESCRITURA: ESCRIBIDE UN LISTADO COS NOMES OU PARENTESCO DE TOD@S @S QUE VIVIDES NA CASA. RECORDA QUE OS LISTADOS SE ESCRIBEN EN COLUMNA,UN DEBAIXO DO OUTRO.
* MATEMÁTICAS: COMO XA FALAMOS ALGUNHA VEZ NO COLE, O CALZADO LEVA UN NÚMERO SEGUNDO A MEDIDA DO NOSO PÉ. SABES CAL É O TEU NÚMERO??'
E O DA TÚA MAMÁ??? E O DE OUTRA PERSOA COA QUE VIVES??? POIS VEÑA, A INVESTIGAR!! BUSCA POLA CASA UN CALZADO DE CADA UN DOS QUE VIVIDES E LOCALIZA O NÚMERO. CANDO O TEÑAS PODES COMPLETAR A LISTA QUE ESCRIBICHE ANTES POÑENDO O NÚMERO AO LADO DE CADA NOME.
ALGO COMA ISTO
TAMÉN PODES MEDIR CADA ZAPATO CUN METRO OU CINTA MÉTRICA PARA COMPROBAR CANTO MIDE CADA UN, CAL É O MÁIS LONGO, CAL O MÁIS PEQUENO...
AGORA QUE BUSCACHE UN PAR DE CADA QUEN E XA OS MEDICHE, PODES ORDEAR POR TAMAÑO: GRANDE - MEDIANO - PEQUENO OU AO REVÉS
SINA CASA SODES MÁIS DE 3,ORDENA OS PARES DE MENOR A MAIOR OU DE MAIOR A MENOR
*EDUCACIÓN FÍSICA: DEIXO O ENLACE COAS PROPOSTAS PARA SESIÓN DE HOXE QUE ENVIOU A PROFE PAULA
UN DÍA MENOS!!! ATA MAÑÁ!
No hay comentarios:
Publicar un comentario